2013. február 25., hétfő

Lappföld képekben


Hazaértem! Részben kialudtam magam, és mint ígértem megpróbálok megmutatni nektek pár képet, abból a 200-ból, amit készítettem. Ezzel a busszal mentünk, vagyis ez a 2-es busz, én az 1-essel utaztam, de az ugyanígy nézett ki.
A következő képek Kemi-ben készültek a Snow Castle-ben.
Ő Lali, az egyik lakótársam volt.
Ez az alkotás nagyon állat volt. Rács mögött egy rab, de nézzétek csak! Az ajtó is meg volt csinálva jégből.
Angry Birds! Komolyan, a csapból is ez folyik. Láttam Saariselä-n Angry Birds Activity Park-ot. -.-
Persze elengedhetetlen egy kastély sárkány és kápolna nélkül.
Na és persze a hálószobák. A hátső falon az nem ablak, hanem lámpa. Így lehet látni, ha föl van kapcsolva.
És így lehet látni, ha le van kapcsolva, és csak a hangulatvilágítás ég.
Most nézem a képeimet, hogy a Santa Village-ről nem is csináltam, csak pár képet. Mondjuk annyira nem is voltak érdekesek a szuvenír boltok, meg a kajáldák. De a karácsonyfát lefotóztam. Nem egy New York-i karácsonyfa, de ez is különleges. Na meg itt a fenyőfák mind ilyen nagyon vékonyak, hiszen a hó súlya az összes ágat lefele nyomja.
És íme Saariselkä térképe. A fekete kis csík jelöli, ahol laktunk, az 1-es épülethez jártam le netezni, onnan szenvedtem föl az előző beírásomat, a 22-es a templom, arról még mutatok képet, a 17-es pedig a hegytető, ahol piszok hideg volt, és ahonnan indult a sí, meg a szánkópálya.
Ezt láttam az ágyamból, ha fölhúztam a redőnyt. El tudnám viselni az év 365 napján. : )
Fönn a hegyen, és a szánkópálya.
Ez pedig a szívszerelmem. A fatemplom. Nyitva volt, be lehetett menni, és amikor megláttam a hátsó falat, az oltár mögötti kilátást, a lélegzetem is elállt. Sajnos a kép nem adja vissza, azt a fantasztikus látványt, ahol a természet közelsége, Isten teremtett világának szépsége és a spirituális tér találkozik. Lenyűgöző. Ilyet akarok én is, vagyis, inkább itt szeretnék én is szolgálni. :D
Voltunk Norvégiában is, egy kis faluban, Bugoynes-ben, amit Bugines-nek ejtett a stuartunk. Volt pár megállónk, ahol lehetett pár képet lőni. Ez egy fjord partján készült. Az alsón látható, hogy a völgy bejáratánál már nincs befagyva a víz.
Óceánpart és a mérleghinta.
Ez Bugoynes. 250-300 ember lakja.
A szép napos, homokos óceánpart. Csak -10 a levegő, és +4-5 a víz hőmérséklete... :D Na de kit érdekel?
A végére pedig hagytam még két képet. Egyet az Auroráról, sajnos pénteken nagyon felhős volt már az ég, szóval akkor már nem láttunk sarki fényt, bár mellesleg megjegyzem, már nem voltunk olyan állapotban, hogy bármit is nagyon észlelhettünk volna belőle. Ennek oka az utolsó képen látható üvegek hiányzó tartalma. 3 liter vodka, fél liter Portoricoi rum, ami Hollandiában készült és whiskey íze volt, egy 0,75-ös Gin és jó pár doboz sör, vagy az én esetemben Long Drink. Utoljára totyis koromban ment ennyire nehezen a járás. :D Írtam is az esetről, egy kis írást, de józanul visszaolvasva annyira nem publikus… Meg néhol én magam sem értem saját magam. A lényeg, hogy kártyáztunk, és eleinte csak a vesztesnek, aztán már szinte mindenkinek mindenért innia kellett egy feles vodkát, vagy amikor az elfogyott, akkor épp azt, ami a legközelebb volt hozzá. Hülye egy játék, de jó volt a hangulat, és a társaság. Íme róluk is egy kép. Nevek balról jobbra haladva: (Joao, Lajos alias Lali, Arthur, Cyrielle, Juliane. Sajnos Benoit nincs a képen, éppen másfele bóklászott a lakásban.)

2 megjegyzés:

  1. Fúúúú... nagyon jók a (táj)képek, a kilátást én is simán elviselném. :) Fatemplom: nagyon hangulatos, bár a kép gondolom kevésbé adja vissza, de el tudom képzelni.
    És hajrá, írj, fotózz még (lassú vagy :P)! :)D

    /csillag/

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó képek nagyon köszi várlak barátaimhóz új képeiddel szia :))) http://smileyerktube.blogspot.hu/

    VálaszTörlés